مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1397 ساعت 15:352018-04-29فرهنگي

اکبر منانی: 200 سال سابقه دارم!


من شاید نزدیک شصت سال سابقه کار داشته باشم ولی باتوجه به اینکه شب و روز کار می کردم، فکر می کنم حدود 200 سال سابقه دارم! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، صبح یکشنبه 9 اردیبهشت ماه تماشاخانه مهر حوزه هنری میزبان مراسم رونمایی از پوستر انیمیشن لوپتو و مراسم بزرگداشت اکبر منانی دوبلور سینما و تلویزیون بود.

اکبر منانی در سخنانی گفت:بعد از 60 سال فعالیت در حوزه دوبله این دومین بار است که در چنین مراسمی که در آن از من تجلیل می شود، شرکت می کنم و از این بابت خیلی خیلی ذوق زده هستم.

او ادامه داد: شاید دوبلور متوسطی باشم اما ناطق خوبی نیستم، فکر می کنم اولین انیمیشن در ایران را من دوبله کردم.

آن زمان نمی دانستم انیمیشن چه چیزی است اما کار خود را با انیمیشن و صداپیشگی یک بچه آهو آغاز کردم ولی نزدیک به 12 سال است که کمتر در این حوزه کار می کنم.

وی در بخش دیگری بیان کرد: انیمیشن کار بسیار سختی است و گویندگی آن نیز بسیار سخت است و متاسفانه این روزها به گویندگی انیمیشن کمتر توجه می شود.

این هنرمند در ادامه توضیح داد: من شاید نزدیک شصت سال سابقه کار داشته باشم ولی باتوجه به اینکه شب و روز کار می کردم، فکر می کنم حدود 200 سال سابقه دارم! جالب است که با وجود این همه مدت کار و کاراکترهای فراوانی که گفتم، چند شخصیت اما برای مردم خیلی ماندگار شده،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکبر منانی: 200 سال سابقه دارم!

اکبر منانی: 200 سال سابقه دارم!