مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1397 ساعت 10:212018-05-06سياسي

مک کین: ترامپ را به مراسم تدفینم راه ندهید!


رییس کمیته نیرو های مسلح مجلس سنا آمریکا که در بستر احتضار افتاده برای آنکه نشان دهد تا پای گور سر مواضعش ایستاده، از ترامپ خواست در مراسم ترحیمش شرکت نکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از ان بی سی، جان مک کین رییس کمیته نیرو های مسلح مجلس سنا آمریکا که با بیماری سرطان مغز دست وپنجه نرم می کند و گفته می شود در بستر احتضار افتاده، وصیت کرده که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در مراسم تدفین وی حاضر نشود.

گفته می شود 2 نفر از نزدیکان مک کین درخواست وی را به اطلاع کاخ سفید رسانده و به جای ترامپ خواستار حضور مایک پنس معاون رییس جمهوری آمریکا در مراسم تدفین رفیق شان شده اند.

ترامپ در مراسم ترحیم باربارا بوش همسر جرج بوش پدر رییس جمهوری اسبق آمریکا نیز به بهانه اینکه مبادا مسائل امنیتی دست وپاگیر در روند اجرای مراسم اخلال ایجاد کند، شرکت نکرد و همسرش ملانیا را به آنجا فرستاد حال آنکه اختلاف وی و خانواده بوش بر کسی پوشیده نیست.

این درحالی است که رابطه مک کین و ترامپ نیز پرتنش است و سناتور 81 ساله بسیاری از اظهارات و رفتار های رییس جمهوری آمریکا را دور از شان حزب جمهوریخواه می داند.

باتوجه به آنکه مک کین یکی از اسطوره های حزب جمهوریخواه تلقی می شود؛ وصیت وی مبنی بر عدم حضور ترامپ در مراسم ترحیمش، خدشته بزرگی به وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مک کین: ترامپ را به مراسم تدفینم راه ندهید!

مک کین: ترامپ را به مراسم تدفینم راه ندهید!