مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1397 ساعت 15:262018-05-12بين الملل

تمسخر بیماری مک کین از سوی مشاور کاخ سفید؛ به زودی می میرد!


یکی از مشاوران کاخ سفید در یک جلسه محرمانه، بیماری سناتور جمهوری خواه و رییس کمیته نیروهای مسلح آمریکا را مسخره کرد و گفت که وی رفتنی است! - تمسخر بیماری مک کین از سوی مشاور کاخ سفید؛ به زودی می میرد! یکی از مشاوران کاخ سفید در یک جلسه محرمانه، بیماری سناتور جمهوری خواه و رییس کمیته نیروهای مسلح آمریکا را مسخره کرد و گفت که وی رفتنی است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کلی سدلر یکی از مشاوران کاخ سفید در یک جلسه پشت درهای بسته، بیماری جان مک کین سناتور جمهوری خواه و رییس کمیته نیروهای مسلح سنا آمریکا که به تومور مغزی مبتلا است را به تمسخر گرفت.

یک روز پس از آنکه مک کین مخالفت خود را با نامزدی جینا هاسپل گزینه دونالد ترامپ برای ریاست سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا موسوم به سیا اعلام کرد، یکی از مشاوران کاخ سفید درجلسه ای گفت: به جان مک کین ارتباطی پیدا نمی کند زیرا او به زودی می میرد .

اظهارات این مشاور کاخ سفید به سرعت در فضای مجازی پخش شد و خشم خانواده، دوستان و هواداران مک کین را برانگیخت.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه آمریکایی نیویورک تایمز، سارا هاکبی سندرز سخنگوی کاخ سفید که حاضر نشد از این اظهارات توهین آمیز مشاور کاخ سفید عذرخواهی کند، گفت که درباره یک نشست محرمانه که شوخی در آن صورت گرفته است، ابراز نظر نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمسخر بیماری مک کین از سوی مشاور کاخ سفید؛ به زودی می میرد!

تمسخر بیماری مک کین از سوی مشاور کاخ سفید؛ به زودی می میرد!