مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1397 ساعت 12:352018-05-14سياسي

ادعای هیئت تفحص از دو تابعیتی ها درباره برخی از مسئولان و افراد


گزارش نهایی تحقیق و تفحص از بررسی وضعیت افراد دو تابعیتی شامل ادعاهایی درباره فرزندان وزرای خارجه و نفت و برخی مسئولان قبلی همچون موسویان و افرادی همچون سیامک نمازی و سعید عابدینی و خاوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این گزارش که در پنج فصل تهیه شده است ضمن بررسی خلاءهای قانون به کارگیری دارنده تابعیت مضاعف در دستگاه های اجرایی، بررسی راهکارهای این خلاها، راهکارها و پیشنهاداتی ارائه داده است.

همچنین به بررسی نواقص اجرایی نحوه شناسایی افراد دو تابعیتی فرصت ها و تهدیدات افراد داری تابعیت مضاعف و گزارش استعلامات از دستگاه های اجرایی پرداخته است.

11 عضو هیئت تحقیق و تفحص از دو تابعیتی ها شامل جواد کریمی قدوسی، نادر قاضی پور، سید حسین نقوی حسینی، حسینعلی حاجی دلیگانی، حسن نوروزی، جواد ابطحی، قاسم جاسمی، مجتبی ذوالنور، محمد دهقانی، ابوالفضل ابوترابی و مجید ناصری نژاد از اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی هستند که در گزارش تفحص خود ادعاهایی را درباره فرزندان برخی مسئولان فعلی و سابق و مسئولان قبلی کشور مطرح کرده اند.

ادعاهایی که با واکنش های متعددی روبرو شده است.

یکی از این ادعاها درباره تابعیت فرزندان وزرای خارجه، نفت و برخی مشاوران و دستیاران رییس جمهور است که این هیئت معتقد است باید فرزندان این مقامات تابعیت دوم خود را ترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای هیئت تفحص از دو تابعیتی ها درباره برخی از مسئولان و افراد

ادعای هیئت تفحص از دو تابعیتی ها درباره برخی از مسئولان و افراد