مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1397 ساعت 13:562018-05-19دانش

دانشگاه یا سالن مد!


دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان در یادداشتی با انتقاد از وضعیت دانشگاه، نوشت: وضعیت فرهنگی دانشگاه به سمتی رفته است که دانشگاه تبدیل به سالن مد شده و انسان توان بیان برخی خبر ها را ندارد.

- گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امین اسلامی ساراب؛* دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان، در یادداشتی نوشت: متاسفانه انتصابات نا بجا در دانشگاه صنعتی سیرجان برای همه ی دانشجویان مشکل ساز شده است.

همان گروهی که در گذشته به دنبال مشکل سازی و سنگ اندازی برای انقلابیون بودند تا مبادا صدای دانشجویان ناراضی از عملکرد این ها که در سمت معاونت بودند و حتی صلاحیت قانونی همین پست را هم نداشتند را به بالا دست منتقل نکنند.

وضعیت فرهنگی دانشگاه به سمتی رفته است که دانشگاه تبدیل به سالن مد شده و انسان توان بیان برخی خبر ها را ندارد.

وضعیت آموزش هم که بار ها و بار ها در رسانه ها مطرح شده است و به شما میگویم بروید آمار های دانشگاه را در زمان ورود این ها به عرصه ی مدیریت برسی کنید تا با درصد زیاد انصراف و اخراجی دانشجویان ببینید بر سر بهترین سرمایه های مملکت چه آوردند.

عده ای با فشار به ریاست پیشین از هرگونه فعالیت فرهنگی دانشگاه جلوگیری کردند و اکنون نیز اینگونه به نظر می رسد که به دنبال زد و بند با برخی نهاد های انقلابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه یا سالن مد!

دانشگاه یا سالن مد!