مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 10:152018-05-20فرهنگي

گله از بی توجهی ها و شعارها در تشییع حسین شهاب


پیکر زنده یاد حسین شهاب با گله فرزند این هنرمند از برخی بی توجهی ها و همچنین با اشاره به جایگاه مهم بازیگرانی همچون "شهاب" که در سینمای حادثه ای نقش داشتند به سمت آرامگاه ابدی بدرقه شد.

- پیکر زنده یاد حسین شهاب با گله فرزند این هنرمند از برخی بی توجهی ها و همچنین با اشاره به جایگاه مهم بازیگرانی همچون "شهاب" که در سینمای حادثه ای نقش داشتند به سمت آرامگاه ابدی بدرقه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح یکشنبه 30 اردیبهشت ماه پیکر مرحوم حسین شهاب منش بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون با حضور جمع اندکی از هنرمندان در حیاط ساختمان شماره 2 خانه سینما (خیابان وصال) تشییع شد.

در مراسم بدرقه این بازیگر که با اجرای کامران ملکی (عضو هیات مدیره خانه سینما) همراه بود، علی دهکردی رییس انجمن بازیگران خانه سینما در سخنانی گفت: در چنین مواقعی به جز ابراز تأسف و تسلیت به خانواده کاری از کسی برنمی آید و بعید می دانم از حسین شهاب کسی خاطره تلخ و ناخوشایند به یاد داشته باشد .

او از بازیگرانی بود که بعد از انقلاب تطبیق پیدا کرد و کار خود را تثبیت کرد.

مطمئنم بخش جدی ای که از سینمای قبل از انقلاب دارم از خاطرات اوست چون از بدنه واقعی سینمای قبل از انقلاب و هنرپیشه واقعی از بدنه ملموس سینما بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گله از بی توجهی ها و شعارها در تشییع حسین شهاب

گله از بی توجهی ها و شعارها در تشییع حسین شهاب