مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 10:162018-05-22سياسي

تجارتی پرسود از خشم مردم/ مؤسساتی که طلاق یک هفته ای در مشهد ثبت می کنند!


تبلیغات مختلف با تیتر «طلاق یک هفته ای در مشهد» در حالی فضای مجازی را پر کرده که روند طبیعی طلاق در این شهر 3 تا 4 ماه به طول می انجامد.

- گزارش فارس از کاسبی جدیدی که فروپاشی خانواده ها را هدف گرفته استتجارتی پرسود از خشم مردم/ مؤسساتی که طلاق یک هفته ای در مشهد ثبت می کنند! تبلیغات مختلف با تیتر طلاق یک هفته ای در مشهد در حالی فضای مجازی را پر کرده که روند طبیعی طلاق در این شهر 3 تا 4 ماه به طول می انجامد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد, تبلیغات طلاق فوری این روزها زوج های جوان را به موسساتی می رساند که دغدغه شان سود بیشتر است و به معضلات پس از طلاق، هیچ توجهی ندارند، پروسه کوتاه شده طلاق را عامل تشویق و جذب مراجعین می دانند.

موسسه ای که 40 طلاق یک هفته ای در ماه ثبت می کند! تبلیغات مختلف با تیتر طلاق یک هفته ای در مشهد در حالی فضای مجازی را پر کرده که روند طبیعی طلاق در این شهر 3 تا 4 ماه به طول می انجامد، این بار هم پای سودجویانی در میان است که در ازای دریافت پول از عصبانیت و لجبازی زوج های جوان باهم کاسبی می کنند! سودجویی از ماجرایی که تیشه به ریشه خانواده می زند.

به سراغ یکی از تبلیغات طلاق فوری در مشهد رفتیم تا مطمئن شویم این موسسه که اطلاعات کامل خود و متخصصانش را قرار داده است، صرفاً برای بازارگرمی از عباراتی چون طلاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجارتی پرسود از خشم مردم/ مؤسساتی که طلاق یک هفته ای در مشهد ثبت می کنند!

تجارتی پرسود از خشم مردم/ مؤسساتی که طلاق یک هفته ای در مشهد ثبت می کنند!