مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 خرداد 1397 ساعت 11:302018-06-03اجتماعي

زادآوری «درنای تاجدار» برای دومین بار در باغ پرندگان تهران


معاون محیط زیست و خدمات شهری منطقه 4 تهران گفت: برای دومین سال متوالی «درناهای تاجدار» در باغ پرندگان تهران جوجه دار شدند.

- زادآوری درنای تاجدار برای دومین بار در باغ پرندگان تهران عکس آرشیوی است معاون محیط زیست و خدمات شهری منطقه 4 تهران گفت: برای دومین سال متوالی درناهای تاجدار در باغ پرندگان تهران جوجه دار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا رضا معلم افزود: درناهای تاجدار با نام علمی Balearica regulorum مدت چهار است که در باغ پرندگان تهران نگهداری می شوند و امسال برای دومین بار دارای جوجه شدند.

وی درباره این پرنده گفت: درناها دارای پاهای بلند و گردنی کشیده هستند که به دلیل رفتارهای خاص خود در تمامی دنیا مورد حمایت کشورها و انجمن های زیست محیطی قرار دارند.

درناها پرندگانی تک همسر هستند و درصورت از بین رفتن یکی از آنها، ممکن است دیگری تا پایان عمر جفت دیگری را اختیار نکند.

معاون خدمات شهری منطقه 4 در ادامه اظهارکرد: درناهای تاجدار در باغ پرندگان تهران در محیطی سرپوشیده (زیستگاه گرمسیری) زیست می کنند و هم اکنون زیر نظر دامپزشک مجموعه، جوجههای آن ها تحت نظر و جیره غذایی ویژه برایشان در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه 4، معلم در پایان گفت: امروزه روش تکثیر و پرورش سنتی یکی از دستاوردهای مهم این مجموعه است که بر اساس تحقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زادآوری «درنای تاجدار» برای دومین بار در باغ پرندگان تهران

زادآوری «درنای تاجدار» برای دومین بار در باغ پرندگان تهران