مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 خرداد 1397 ساعت 15:002018-06-08فرهنگي

نویسنده ای که به کسی زحمت سانسور نمی داد


در روزگاری که عاشقانه ها اروتیک شده یا ارتقا از عشق زمینی به آسمانی تبلیغ می شود، نادر ابراهیمی یک عاشقانه نویس بهداشتی است که زحمت سانسور به قیچی کنندگان ارشاد نمی داد و خیابانی به نام او لطفی است که شامل همه نمی شود! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر ایران نوشت: 16 خرداد 1397 دهمین سالروز خاموشی نادر ابراهیمی، نویسنده خوش ذوق ایرانی بود که بیشتر با آثاری چون مجموعه آتش بدون دود و یک عاشقانه آرام و همچنین سه دیدار شناخته می شود.

آتش بدون دود مهم ترین اثر نادر ابراهیمی است.

یک داستان بلند و 7 جلدی که بخش قابل توجهی از عمر خود را صرف آن کرد و به خاطر آن به عنوان نویسنده برگزیده ادبیات داستانی 20 سال بعد از انقلاب انتخاب شد؛ ابتکاری در دوران وزارت ارشاد دکتر مهاجرانی که به خاطر بهانه جویی ها و خرده گیری ها ادامه نیافت و جا دارد به بهانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تکرار شود.

درباره آثار بزرگ ادبیات همواره این حسرت و افسوس وجود داشته که چرا فیلم و سریال درباره آنها ساخته نشده یا اگر می شود چه قدر به اصل کتاب نزدیک است و کمتر اتفاق افتاده که خود نویسنده، کتاب و فیلم خود را سریال کند و یکی از وجوه اشتهار نادر ابراهیمی همین بود که جلد اول هفت گانه اش را نه دیگری که خود او جلوی دوربین برد و بر پایه آن سریالی به همین نام ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده ای که به کسی زحمت سانسور نمی داد

نویسنده ای که به کسی زحمت سانسور نمی داد