مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 تیر 1397 ساعت 08:152018-06-29بين الملل

مشکل قربانیان باج افزار تاناتوس حل شد!


اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که رایانه تان قربانی حملات باج افزاری تاناتوس (Thanatos) از سوی مجرمان سایبری شده است، دیگر نگران پرداخت مبلغ هنگفتی به هکرها نباشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت هکرنیوز، همانطور که در اخبار گذشته اشاره شده است، سالانه شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی بزرگی در سراسر جهان متحمل خسارات و آسیب های جبران ناپذیری می شوند که از جمله مهم ترین آن ها می توان به حمله سایبری به شرکت مالی اکوییفاکس در آمریکا، سازمان بهداشت و سلامت در انگلستان، وزارت های دفاع و امور خارجه بسیاری از کشورها اشاره کرد.

متخصصان و کارشناسان فعال در حوزه امنیت سایبری که در شرکت امنیتی سیسکو تالوس (Cisco Talos) مشغول به کارند، با کشف یک آسیب پذیری و روزنه امنیتی در رمزنگاری بدافزار تاناتوس (Thanatos) به تازگی دریافته و اعلام کردند که دیگر نیازی نیست قربانیان برای احیای اطلاعات شخصی و ذخیره شده خود برروی رایانه، مبالغ هنگفتی را به مجرمان سایبری بپردازند.

این پژوهشگران عنوان کرده اند که آسیب پذیری موجود در این بدافزار که به رمزنگاری و قفل کردن اطلاعات ذخیره شده کاربران بر روی رایانه شان اقدام می کند، به سادگی بدون نیاز به پرداخت پول قابلیت باز شدن یا دیکریپت ( decrypt) شدن را دارد؛ این خبر به طور قطع برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل قربانیان باج افزار تاناتوس حل شد!

مشکل قربانیان باج افزار تاناتوس حل شد!