مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 تیر 1397 ساعت 12:502018-07-02فرهنگي

باستان شناسی که جزو یکی از پنج متخصص دنیاست


«اگر پنج نفر در دنیا حرفی در مورد دوره "اورارتویی" داشته باشند، یکی از آن ها "حمید خطیب شهیدی" باستان شناس متخصص این دوره تاریخی است.

» - اگر پنج نفر در دنیا حرفی در مورد دوره "اورارتویی" داشته باشند، یکی از آن ها "حمید خطیب شهیدی" باستان شناس متخصص این دوره تاریخی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد بهشتی - رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری - در آیین تجلیل از "حمید خطیب شهیدی" با عنوان "شب این باستان شناس پیشکسوت که با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی، مجله فرهنگی هنری بخارا، پژوهشکده باستان شناسی، موزه ملی ایران و خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد؛ اظهار کرد: وجود "خطیب شهیدی" در جامعه باستان شناسی یک غنیمت است، اگر پنج نفر در جهان حرفی برای گفتن درباره دوره "اورارتویی" داشته باشند یکی از آنها خطیب شهیدی است.

وی همچنین از ثبات قدم علی دهباشی در برگزاری این مجالس که به گفته او مانند اسطوره آرش یک تنه مرزهای موضوعی را مشخص می کند، تشکر کرد و با اشاره به سابقه و فعالیت های چشمگیر خطیب شهیدی در حوزه میراث فرهنگی به بیان مواردی در باره وی پرداخت و گفت : از نزدیک با خطیب شهیدی کار نکردم و در تماس مستقیم با او نبوده ام ولی حشر و نشر با اهالی میراث در طول بیست ساله اخیر و تماس با جامعه باستان شناسی باعث ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باستان شناسی که جزو یکی از پنج متخصص دنیاست

باستان شناسی که جزو یکی از پنج متخصص دنیاست