مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 تیر 1397 ساعت 14:302018-07-14سياسي

نظام اداری چاق است، دولت فکری برای اصلاح کند


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بیشتر درآمدهای حاصل از نفت و مالیات صرف هزینه های جاری، پرسنلی و حقوق کارکنان می شود.

- عزیز اکبریان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر بیش از شش میلیون نفر کارمند و پرسنل اداری در کشور مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: تعداد حقوق بگیران امروز ما پنج میلیون و 400 هزار نفر یعنی دو برابر حقوق بگیران اوایل انقلاب است که با احتساب پرسنل شرکت ها و سازمان ها این تعداد به 6 میلیون نفر می رسد.

نماینده کرج تصریح کرد: با این اوصاف دولت بیشتر درآمدهای حاصل از فروش نفت و اخذ مالیات را باید صرف پرداختی این کارکنان کند.

وی اظهار کرد: بدون شک اگر فکری به حال اصلاح این نظام چاق و کند اداری نشود چند سال بعد با مشکلاتی جدی برای پرداخت هزینه های آن مواجه خواهیم شد.

اکبریان با گلایه از این که هیچ یک از دولت ها اقدام مناسبی برای اصلاح نظام اداری صورت نداده اند، گفت: هیچ یک از دولت ها حاضر نشدند به لایحه کوچک سازی دولت بها دهند به طوری که هم دولت احمدی نژاد و هم روحانی همچنان به چاق کردن و فربه سازی دولت اقدام می کنند و هیچ حرکتی را از سوی آنها در چابک سازی نظام اداری شاهد نیستیم.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: واقعیت این است که ما یک نظام تصمیم گیری قاطع و عملیاتی نداریم و هر چقدر تلاش می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام اداری چاق است، دولت فکری برای اصلاح کند

نظام اداری چاق است، دولت فکری برای اصلاح کند