مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 08:152018-07-21اقتصادي

قفلی که با پول پاشی هم باز نشد!


تجربه سال های گذشته این موضوع را به اثبات رسانده که پول پاشی، شغل ایجاد نمی کند و اگر چنین بود نباید هم اکنون با مشکلات بیکاری در جامعه مواجه بودیم؛ - درنتیجه به نظر می رسد در نخستین گام باید مراکز خدمات مشاوره با نیروهای فنی-حرفه ای و متخصص از سوی ارگان های ذیربط ایجاد شود تا واحدهای تولیدی موفق در سراسر کشور شناسایی، راه اندازی و یا احیا شوند و در پی آن، تسهیلات در جای مناسب خود هزینه و اشتغالزایی به ارمغان آورده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز و در دنیایی که تکنولوژی به صورت لحظه ای رشد می کند دیگر نمی توان با تجهیزات 20 سال قبل رقابت کرد.

بر همین اساس کارشناسان تاکید دارند که سازمان های مسوول باید در بخش واحدهای صنعتی کشور، حمایت ها را به سمت و سویی ببرند که این واحدها بازار مصرف داشته باشند و بخشی از تسهیلات را نیز به مسیر نوسازی تجهیزات و ماشین آلات سوق دهند تا توان تولیدی این بخش ها افزایش یابد.

اکنون بزرگترین مشکل صنعت کشور از سوی تحلیلگران، عدم ثبات بازار و نقدینگی بوده که پاشنه آشیل اقتصاد ایران دانسته شده است؛ چراکه مشکل نقدینگی می تواند بلای جان صنعت باشد و در این میان صنایع کوچک بیشتر آسیب پذیرند؛ درنتیجه با وجود ثبات است که فعالان اقتصادی می توانند با تصمیم گیری های کوتاه مدت و بلندمدت برنامه ریزی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قفلی که با پول پاشی هم باز نشد!

قفلی که با پول پاشی هم باز نشد!