مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1397 ساعت 13:152018-07-24بين الملل

توضیح سخنگوی کاخ سفید درخصوص اظهارات جدید ترامپ درباره مداخله روسیه


در پی تازه ترین اظهارات جنجالی ترامپ درباره مداخله ادعایی روسیه در انتخابات 2016 آمریکا، سخنگوی کاخ سفید در مقام دفاع از رییس جمهوری آمریکا برآمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، تنها چهار روز پس از آنکه دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا گفت که به برآورد آژانس های اطلاعاتی آمریکا مبنی بر اینکه روسیه در انتخابات ریاست جمهوری کشورش مداخله کرده است، باور دارد، وی بار دیگر با بیان اینکه این حرف ها "شوخی" است، اظهارات خودش را مجددا نقض کرد! بنابراین سارا هاکبی، سخنگوی کاخ سفید دوشنبه در جلسه هفتگی توضیحاتی ارائه کرد.

فیلیپ راکر، خبرنگار روزنامه واشنگتن پست از هاکبی پرسید: خب او معتقد است که این مداخله شوخی بزرگی است یا واقعا نظر آژانس های اطلاعاتی را قبول دارد؟ سخنگوی کاخ سفید تاکید کرد ترامپ به "اتهامات همدستی علیه کمپین ریاست جمهوری خودش" اشاره داشت نه مداخله انتخاباتی روسیه.

با این حال رییس جمهوری آمریکا در توییت یکشنبه خود به این موضوع اشاره ای نداشت و خبرنگار واشنگتن پست به هاکبی گفت که "ترامپ گفت کل اتفاق یک شوخی بوده است.

" ترامپ در پیامش نوشته بود: بنابراین رییس جمهوری اوباما پیش از انتخابات درباره روسیه مطلع بود چرا درباره این کاری نکرد؟ چرا او به کمپین ما نگفت؟ چون تمام این یک شوخی بزرگ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح سخنگوی کاخ سفید درخصوص اظهارات جدید ترامپ درباره مداخله روسیه

توضیح سخنگوی کاخ سفید درخصوص اظهارات جدید ترامپ درباره مداخله روسیه