مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1397 ساعت 15:352018-08-01اقتصادي

بازار خیابانی ارز در مجاورت حرم حضرت معصومه(س) + عکس


در این روزهای پر تلاطم بازار ارز کشور که هر روز نوسان قیمت را شاهد هستیم، شهر مقدس قم به دلیل وجود حرم کریمه اهل بیت(ع) و ورود زائران همیشگی به این شهر چهره ای متفاوت به خود گرفته است.

- در این روزهای پر تلاطم بازار ارز کشور که هر روز نوسان قیمت را شاهد هستیم، شهر مقدس قم به دلیل وجود حرم کریمه اهل بیت(ع) و ورود زائران همیشگی به این شهر چهره ای متفاوت به خود گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مجاورت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و ابتدای خیابان چهارمردان از ساعات ابتدایی صبح و ورود زائران که بیشتر اعراب هستند، بازار خیابانی برای خرید و فروش ارز به راه افتاده است که در ساعاتی از شبانه روز تعداد خریداران ارز حتی نزدیک به صد نفر می رسد و تعداد خریداران و فروشندگان ارز از حوالی غروب با اتمام ساعات اداری به اوج خود می رسد.

این در حالی است که به گفته "دلالان کف خیابان" صرافی های این منطقه بیش از سه ماه است که اجازه باز کردن و فعالیت ندارند و این امر آنان را ترغیب و تشنه کسب درآمد در این منطقه کرده است تا بتوانند در این روزهای بد اقتصادی کشور هم به منظور تامین معاش خانواده درآمدی جایگزینی برای کار تعطیل شده خود داشته باشند و نیز برخی به سود بیشتر و سریعتری برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار خیابانی ارز در مجاورت حرم حضرت معصومه(س) + عکس

بازار خیابانی ارز در مجاورت حرم حضرت معصومه(س) + عکس