مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1397 ساعت 09:152018-08-02سياسي

راه اندازی آزمایشگاه "ردیاب چشمی" در دانشگاه شهید بهشتی


با هدف دستیابی به پیشرفته ترین شیوه های علمی و تخصصی برای بررسی عملکرد سیستم بینایی، با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی، آزمایشگاه"ردیاب چشمی" در پژوهشکده علوم شناختی و مغز دانشگاه شهید بهشتی ایجاد و راه اندازی شد.

- راه اندازی آزمایشگاه "ردیاب چشمی" در دانشگاه شهید بهشتی با هدف دستیابی به پیشرفته ترین شیوه های علمی و تخصصی برای بررسی عملکرد سیستم بینایی، با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی، آزمایشگاه"ردیاب چشمی" در پژوهشکده علوم شناختی و مغز دانشگاه شهید بهشتی ایجاد و راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر "نگار سماک نژاد" گفت: به منظور استفاده از ردیاب چشمی در تشخیص و بازتوانی شناختی، این آزمایشگاه ایجاد و راه­اندازی شد و در حال حاضر سه دانشجوی دوره دکتری و پنج دانشجوی دوره کارشناسی ارشد در این مرکز تخصصی مشغول فعالیت و تحقیق هستند.

مدیر آزمایشگاه "ردیاب چشمی " در دانشگاه شهید بهشتی افزود: با تلاش و همت محققان و متخصصان، طرح های تحقیقاتی امکان­سنجی ارتقای توجه بینایی در افراد سالم و افراد مبتلا به اختلالات عصب-تحولی، انجام آزمایشات جهت مطالعه سیستم های توجه بینایی، توسعه ابزار، تصمیم گیری و مدل سازی سیستم ادراک و توجه و نیز توجه بینایی در بازاریابی عصبی در این آزمایشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی آزمایشگاه "ردیاب چشمی" در دانشگاه شهید بهشتی

راه اندازی آزمایشگاه "ردیاب چشمی" در دانشگاه شهید بهشتی