مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1397 ساعت 08:152018-08-06بين الملل

ابراز وفاداری "بی قید و شرط" ارتش ونزوئلا به مادورو


ارتش ونزوئلا در پی سوءقصد نافرجام به جان نیکولاس مادورو، رییس جمهور این کشور وفاداری "بی قید و شرط" خود را به مادورو اعلام کرد.

- ابراز وفاداری "بی قید و شرط" ارتش ونزوئلا به مادورو ارتش ونزوئلا در پی سوءقصد نافرجام به جان نیکولاس مادورو، رییس جمهور این کشور وفاداری "بی قید و شرط" خود را به مادورو اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، نیکولاس مادورو از سوءقصدی که روز شنبه در جریان سخنرانی و حضور وی در مراسم ارتش رخ داد جان سالم به در برد و دولت او اعلام کرد که این حادثه باعث مجروح شدن هفت سرباز بعد از چند انفجار شده است.

پس از این حوادث، ولادیمیر پادرینو لوپز، وزیر دفاع ونزوئلا با قرائت بیانیه ای از جانب ارتش این کشور اعلام کرد که ارتش "وفاداری بی قید و شرط و نامحدودی به فرمانده کل قوا" (مادورو) دارد.

پادرینو لوپز در این بیانیه حادثه روز شنبه را "یک تلاش مفتضحانه برای ترور و یک تجاوزگری علیه ارتش" خواند که هدفش تحریک به تغییر نظام از طریق ابزارهای ضد قانون اساسی است.

او خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح ونزوئلا این حرکت وحشیانه را در راستای تلاشی ناامیدانه به منظور بی ثبات کردن دولت محکوم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز وفاداری "بی قید و شرط" ارتش ونزوئلا به مادورو

ابراز وفاداری "بی قید و شرط" ارتش ونزوئلا به مادورو