مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1397 ساعت 08:402018-08-06اقتصادي

بابک زنجانی چگونه در حال بازی است؟


در حالی که وکیل بابک زنجانی تلاش می کند این متهم نفتی را فردی دلسوز بیت المال معرفی کند و توپ واریز نشدن 2 میلیارد یورو را به زمین شرکت نفت بیندازد، - دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت کاش آقای زنجانی یک بار هم که شده، فقط یک حساب بانکی معرفی می کرد که لااقل پولی در آن باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایران در ادامه نوشت: از 17 اسفند 94 که حکم اعدام بابک زنجانی صادر شد، وکیل او به نیابت از شرکای خارجی زنجانی بارها اعلام کرد که متهم می خواهد پول شرکت نفت را باز گرداند.

رسول کوهپایه زاده، درست در همان هنگام چنین ادعا کرد که موکلش پس از شنیدن حکم اعدام از وکلای خود خواسته صرف نظر از اینکه چنین رأیی صادره شده، همچنان کار انتقال پول و تسویه بدهی با شرکت نفت را به جدیت پیگیری کنند.

با وجود اینکه به گفته کوهپایه زاده، زنجانی فارغ از نتیجه دادگاه و حکم اعدام، خواستار بازگرداندن پول ها به بیت المال شده، اما هر بار به بهانه های مختلف نه تنها از این امر خودداری می شود، بلکه هر بار وکیل زنجانی به نیابت از شرکای او، توپ را به زمین شرکت نفت و بانک مرکزی می اندازد و مدعی می شود که همکاری نکردن آنها در باز کردن حساب و اخیراً حساب مشترک، دلیل اصلی پرداخت نشدن این پول بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بابک زنجانی چگونه در حال بازی است؟

بابک زنجانی چگونه در حال بازی است؟