مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1397 ساعت 11:312018-08-06اجتماعي

گردنبند 30 میلیونی توسط سرایدار مدرسه به دست صاحبش رسید+ تصویر


سرایدار مدرسه رضی الوالدین قزوین پس از پیدا کردن گردنبند طلای یکی از مسافران اسکان تابستانی، این امانت را به صاحبش بازگرداند.

- گردنبند 30 میلیونی توسط سرایدار مدرسه به دست صاحبش رسید+ تصویر " سرایدار مدرسه رضی الوالدین قزوین پس از پیدا کردن گردنبند طلای یکی از مسافران اسکان تابستانی، این امانت را به صاحبش بازگرداند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، حسین بهادر و همسرش اکرم حقیقت گو بعد از راهی نمودن مسافران مرکز اسکان در مدرسه رضی الوالدین متوجه جاماندن گردنبند طلای یکی از خانواده ها در اتاق شماره 2 شدند.

این زن و شوهر، پس از پیگیری و دریافت مشخصات گردنبند، صاحب آن را پیدا کردند و امانت را به آن ها که از فرهنگیان استان تهران بودند، باز گردانند.

رقیه تنگ بار که صاحب گردنبند بود تصمیم گرفت به منظور تجلیل از این سرایدار وظیفه شناس، این موضوع را به اطلاع روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برساند و در نتیجه مرتضی سمیعی معاون مالی و پشتیبانی آموزش و پرورش استان قزوین به همراه رسولی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 و قلندری معاون مالی و پشتیبانی ناحیه 2 قزوین در مدرسه رضی الوالدین قزوین حضور یافتند و از این خانواده تجلیل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردنبند 30 میلیونی توسط سرایدار مدرسه به دست صاحبش رسید+ تصویر

گردنبند 30 میلیونی توسط سرایدار مدرسه به دست صاحبش رسید+ تصویر