مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1397 ساعت 14:102018-09-05اقتصادي

به تعاونی ها اعتماد کنید


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تمام سازمان ها و دستگاه ها خواست تا ظرفیت های بخش تعاون را به کار گرفته و برابر ماده 26 برنامه ششم، طرح ها و پروژه های خود را به تعاونی ها واگذار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدحمید کلانتری در همایش تعاون، کشاورزی و روستا که در هتل المپیک برگزار شد با تاکید بر ضرورت استفاده از توانمندی های بخش تعاون در عرصه مدیریت منابع آب گفت: تعاونی ها این ظرفیت را دارند که در طرح های وزارت نیرو از جمله مدیریت آب و اجرای کل فاضلاب روستایی نقش آفرین باشند.

وی گفت: با مجوزی که سازمان برنامه و بودجه در ماده 26 برنامه ششم داده دستگاه ها مجازند فعالیت های خدماتی، تولیدی و آموزشی و رفاهی خود را به بخش های خصوصی واگذار کنند لذا بنیاد مسکن می تواند به تعاونی های دهیاری اعتماد کند و پروژه های خود را به تعاونی ها بسپارد.

کلانتری افزود: امسال 800 تعاونی دهیاری، 18500 روستا را تحت پوشش گرفته اند و نقش پشتیبان روستاها را برعهده دارند.

معاون وزیر تعاون که در همایش تعاون، کشاورزی و روستا سخن می گفت، با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید می تواند در زنجیره تامین مالی تعاونی ها ورود کند اظهار کرد: تعاونی ها تا 70 درصد به منابع داخلی خود متکی هستند و تنها به 30 درصد تسهیلات بانکی اتکا دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به تعاونی ها اعتماد کنید

به تعاونی ها اعتماد کنید