مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1397 ساعت 18:552018-09-05اقتصادي

در همایش تعاون و کشاورزی چه گذشت؟


همایش تخصصی تعاون، کشاورزی، روستا با حضور معاون رییس جمهوری در هتل المپیک تهران برگزاری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: پروژه هایی که مردم در آنها مشارکت داشته باشند در اولویت تخصیص وام قرار می گیرند.

وی از اختصاص وام بدون کارمزد در مناطق مرزی خبر داد و گفت: برای روستاییان مناطق محروم و عشایری نیز وام با کارمزد سه درصد و آورده 20 میلیون تومان در نظر گرفته ایم.

رضوی با اشاره به طرح اشتغال روستایی و عشایری افزود: برای روستاییان مناطق مرزی سود چهار درصد و برای مناطق معمولی سود شش درصد در نظر گرفته شده است.

سیدحمید کلانتری معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم در سخنانی از تمام سازمان ها و دستگاه ها خواست تا به بخش تعاون اعتماد کرده، ظرفیت های تعاونیها را به کار گرفته و برابر ماده 26 برنامه ششم، طرح ها و پروژه های خود را به تعاونی ها واگذار کنند.

او با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید می تواند در زنجیره تامین مالی تعاونی ها ورود کند، اظهار کرد: تعاونی ها تا 70 درصد به منابع داخلی خود متکی هستند و تنها به 30 درصد تسهیلات بانکی اتکا دارند.

کلانتری 65 درصد پرورش میگو ، 44 درصد تولید خوراک دام و طیور و 99 درصد امور صید و صیادی را در اختیار تعاونیها دانست و گفت: باید از تجربه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در همایش تعاون و کشاورزی چه گذشت؟

در همایش تعاون و کشاورزی چه گذشت؟