مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مهر 1397 ساعت 09:562018-10-02حوادث

رشد کلاهبرداری کارت به کارت بانکی در اردبیل


رییس پلیس آگاهی استان اردبیل از رشد کلاهبرداری کارت به کارت بانکی در اردبیل خبر داد و گفت: مردم از نگهداری طلای بسیار زیاد در منازل خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد تقوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خوشبختانه در بحث سرقت منزل شهریور ماه 28 درصد کاهش وقوع داشته ایم، گفت: همچنین در خصوص سرقت منزل، 86 درصد منجر به کشف داشته ایم.

وی با بیان اینکه هفت باند سارقان غیربومی در اردبیل دستگیر شده اند، افزود: در تحقیقاتی که انجام شده است، طبق اعتراف خود سارقان علت حضور این افراد در استان اردبیل نگهداری طلای بسیار زیاد در منازل اردبیل عنوان شده است.

تقوی ادامه داد: یکی از باندها بعد از سرقت از شهر تبریز برای سرقت به اردبیل آمده بودند؛ به طوریکه در شهر تبریز از پنج منزل تنها یک النگوی زنانه، یک انگشتر و یک سرویس نقره بود، ولی متاسفانه در شهر اردبیل در هر خانه ای که برای سرقت مراجعه کرده بودند؛ بالای 200 میلیون تومان و حتی در نقاط حاشیه شهر با 20 میلیون طلا مواجه شده اند.

رییس پلیس آگاهی استان اردبیل به ضرورت استفاده از سرویس صندوق امانات بانک ها تاکید کرد و گفت: در حال حاضر بیشترین رویکرد سارقان منازل، سرقت ریزبر و درشت قیمت است، یعنی به دنبال اقلام کاملا نقد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد کلاهبرداری کارت به کارت بانکی در اردبیل

رشد کلاهبرداری کارت به کارت بانکی در اردبیل