مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1397 ساعت 13:252018-10-14سياسي

ایجاد فضای آرام و بدون تنش در دانشگاه ها شرط اساسی توسعه علمی


وزیر علوم با بیان اینکه دانشگاه به عنوان بخش عاقله نظام همواره مدافع عقلانیت و سیاست های بخردانه و مدبرانه بوده است، اظهار داشت: ایجاد فضای آرام و بدون تنش در دانشگاه ها شرط اساسی برای توسعه علمی است.

- نهاد دانشگاه بلوغ خود را در برابر همه تحرکات و هجمه های خارج از دانشگاه نشان داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح یکشنبه در مراسم آغاز تحصیلی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری کشور که با حضور رییس جمهوری در محل تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به جایگاه نظام آموزش عالی و دانشگاه های کشور اظهارکرد: نظام آموزش عالی و دانشگاه های کشور بنا به شواهد موجود همواره نهادی تغییرآفرین، اثرگذار و متعهد به آرمان های دینی و ملی بوده اند.

دکتر غلامی با بیان اینکه نظام آموزش عالی و دانشگاه های کشور بنا به شواهد موجود همواره نهادی تغییر آفرین، اثرگذار ومتعهد به آرمان های دینی و ملی بوده اند، اظهار داشت: نقش آفرینی و سهم این نهاد در تحقق انقلاب اسلامی، ایام جنگ تحمیلی، و در فرایند توسعه و پیشرفت کشور در دوره بعد از جنگ تا به امروز سهمی درخورتوجه و محل اعتنا است.

وزیر علوم افزود: استمرار این نقش آفرینی در گرو بالندگی و حفظ جایگاه و موقعیت ممتاز آن به مثابه نهاد تولید اندیشه و قرار گرفتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فضای آرام و بدون تنش در دانشگاه ها شرط اساسی توسعه علمی

ایجاد فضای آرام و بدون تنش در دانشگاه ها شرط اساسی توسعه علمی