مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آبان 1397 ساعت 12:002018-11-02سياسي

«تاریخ شفاهی سرلشکرسید یحیی صفوی» رونمایی می شود


مدیر تاریخ شفاهی نظامی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: جلد اول تاریخ شفاهی سردار صفوی با عنوان «از سنندج تا خرمشهر» به چاپ رسیده است.

- مدیر تاریخ شفاهی نظامی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: جلد اول تاریخ شفاهی سردار صفوی با عنوان از سنندج تا خرمشهر به چاپ رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یدالله ایزدی ـ مدیر تاریخ شفاهی نظامی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس ـ درباره رونمایی نخستین جلد از کتاب تاریخ شفاهی سردار سرلشکر سید یحیی صفوی گفت: اولین جلد کتاب تاریخ شفاهی سردار صفوی با حضور تعدادی از فرماندهان، نویسندگان، افراد علاقه مند در حوزه پژوهش های تاریخی به ویژه در زمینه جنگ ایران و عراق و برخی از خانواده های شهدا در محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس روز شنبه، 12 آبان رونمایی خواهد شد.

وی تاریخ شفاهی را یکی از مهم ترین منابع مربوط به تاریخ نگاری دفاع مقدس دانست و بیان کرد: تاریخ شفاهی است که جامعه را با چیستی، چرایی و چگونگی این رویداد مهم تاریخ معاصر ایران، آشنا می کند.

درواقع حادثه جنگ را به شیوه گفتگوی شفاهی ثبت و ضبط می کند و آن بخشی از وقایع که معمولا در اسناد خیلی مستوفی و دقیق بیان نمی شود، روایت می کند.

مدیر تاریخ شفاهی نظامی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با اشاره به اینکه گفتگو با سردار صفوی به عنوان یکی از فرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تاریخ شفاهی سرلشکرسید یحیی صفوی» رونمایی می شود

«تاریخ شفاهی سرلشکرسید یحیی صفوی» رونمایی می شود