مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آبان 1397 ساعت 14:312018-11-09اقتصادي

مشاور معاون اول رییس جمهور: داستان بورس کالا و چاره جویی برای یک پرسش


مصطفی موذن زاده در یادداشتی با اشاره به فلسفه وجودی بورس کالا و اقدام هایی که برای تشکیل این بازار صورت گرفته عنوان می کند:جلوگیری از تطبیق قیمت های داخلی و جهانی حاصلی جز رانت برای یک عده ندارد.

- مشاور معاون اول رییس جمهور: داستان بورس کالا و چاره جویی برای یک پرسش مصطفی موذن زاده در یادداشتی با اشاره به فلسفه وجودی بورس کالا و اقدام هایی که برای تشکیل این بازار صورت گرفته عنوان می کند:جلوگیری از تطبیق قیمت های داخلی و جهانی حاصلی جز رانت برای یک عده ندارد.

خبرگزاری فارس_مصطفی مؤذن زاده که از وی به عنوان مبدع سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران یاد می کنند در یادداشتی پیرامون فلسفه ایجاد بورس کالا عنوان کرده است باید باور کنیم که قیمت فلزات و سایر کالاها که به خصوص در آن ها صادرات داریم، تابع بازارهای جهانی است و جلوگیری از تطبیق قیمت های داخلی و جهانی حاصلی جز رانت برای یک عده ندارد.

*مؤذن زاده که خود در جایگاه معاون وزیر صنعت و معدن از معماران بورس فلزات به عنوان نخستین سنگ بنای تأسیس بورس کالا بوده می گوید: 15 سال پیش با همین تفکر و باور، فضایی به نام بورس فلزات و بعدها بورس کالا با عزمی جدی شکل گرفت اما در سال 1397 بازهم با پدیده قیمت های اجباری روبه رو شدیم که امیدوارم دیگر شاهد اقتصاد دستوری به همراه جوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور معاون اول رییس جمهور: داستان بورس کالا و چاره جویی برای یک پرسش

مشاور معاون اول رییس جمهور: داستان بورس کالا و چاره جویی برای یک پرسش