مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آبان 1397 ساعت 11:302018-11-12فرهنگي

«جنگ سرد» پیشتاز نامزدهای جوایز فیلم اروپا شد


نامزدهای جوایز فیلم اروپا در سال 2018 اعلام شد و فیلم «جنگ سرد» در پنج بخش و فیلم «مرز» ساخته کارگردان ایرانی علی عباسی نیز در چهار بخش نامزد کسب جایزه هستند.

- نامزدهای جوایز فیلم اروپا در سال 2018 اعلام شد و فیلم جنگ سرد در پنج بخش و فیلم مرز ساخته کارگردان ایرانی علی عباسی نیز در چهار بخش نامزد کسب جایزه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسکرین، پاول پالیکوفسکی کارگردان لهستانی پس از کسب جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم کن در جوایز فیلم اروپا 2018 نیز درخشید و در پنج شاخه بهترین فیلم، کارگردانی، بازیگر مرد و زن و فیلمنامه شانس کسب جایزه دارد.

فیلم مرز ساخته علی عباسی کارگردان ایرانی محصول کشور سوئد که در جشنواره کن بهترین فیلم بخش نوعی نگاه شد نیز همراه با فیلم های داگمن ساخته متئو گارونه و لازاروی خوشحال ساخته الیس رورواچر نیز با چهار نامزدی در تعقیب فیلم جنگ سرد هستند.

جنگ سرد داستان عشقی آتشین میان دو نفر با سابقه و خلق و خوی کاملا متفاوت است که در بحبوحه جنگ سرد در لهستان، برلین، یوگسلاوی و پاریس روایت می شود.

این فیلم با بازی یوانا کولیگ و ژان بالیبار دومین ساخته پاول پالیکوفسکی کارگردن مطرح لهستانی است که در سال 2013 با فیلم آیدا موفق به کسب جایزه بهترین فیلم خارجی زبان جوایز سینمایی اسکار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جنگ سرد» پیشتاز نامزدهای جوایز فیلم اروپا شد

«جنگ سرد» پیشتاز نامزدهای جوایز فیلم اروپا شد