مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 15:002018-11-18اجتماعي

اسکان خانواده بی خانمان همدانی


​مدیرکل بهزیستی استان همدان درباره نحوه خدمات رسانی به خانواده بی سرپناهی که درهمدان در چادر زندگی می کردند، گفت: هم اکنون بهزیستی خانه ای برای این خانواده تهیه شده است.

- حمیدرضا الوند در گفت وگو با ایسنا، دررابطه با ساماندهی افراد بی خانمان در استان، اظهار کرد: طبق قانون بهزیستی تنها موظف است متولی خدمات افراد تحت پوشش خود باشد اما در صورت صدور دستور مقام قضایی در موارد خاص آماده خدمت رسانی هستیم.

وی در تشریح خدمات رسانی به خانواده بی سرپناهی که در میدان باباطاهر در چادر زندگی می کردند، مطرح کرد: پدر این اعتیاد داشته و از همسایگان اخاذی می کرد و به همین علت باعث نارضایتی همسایه های محل زندگی خود شده بود بنابراین همسایه ها صاحبخانه را مجبور به بیرون انداختن این فرد از خانه کرده و این فرد به ناچار به همراه خانواده خود اقدام به زندگی در چادر می کند.

الوند ادامه داد: رسیدگی به این موضوع جزء موارد خاص است به طوریکه بهزیستی بر اساس دستور قضایی، کودکان این مرد را به محل امنی منتقل کرده سپس اقدام به تهیه خانه برای اقامت این خانواده کرد اما این فرد از گرفتن خانه اجتناب و از بهزیستی درخواست پول داشت که با توجه به سابقه اعتیاد و اخاذی این فرد، بهزیستی از این کار سرباز زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان خانواده بی خانمان همدانی

اسکان خانواده بی خانمان همدانی