مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آذر 1397 ساعت 16:012018-11-26اقتصادي

محصولات فروشگاه یکنام


در این سال ها که تکنولوژی وارد تمامی شاخه های فروش در دنیا شده است از لوازم خانگی و لوازم صوتی تصویری هم مستثنی نبوده است و به همین دلیل با توجه به تعدد برندهای مختلف کار برای خرید مردم با توجه به این فناوری های متنوع سخت شده است.

- به همین دلیل ما امروز برای شما فروشگاه هایی را در نظر گرفتیم که در زمینه فروش لوازم خانگی جز یکی از فروشگاه های برتر می باشد و قیمت هایی که این فروشگاه بر روی محصولات خود قرار داده است بسیار عالی و باورنکردنی می باشد.

در ادامه می توانید با این فروشگاه که به نام فروشگاه اینترنتی یکنام شناخته می شود بیشتر اشنا شوید.

محصولات فروشگاه یکنام چیست ؟ این فروشگاه در زمینه لوازم خانگی و صوتی تصویری و همچنین لوازم سرمایشی گرمایشی در حال فروش می باشد که در پایین می توانید با شاخه های فروش ان بیشتر اشنا شوید.

لوازم خانگی : لوازمی نظیر یخچال فریزر و ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و مایکروویو و جاروبرقی و سرخ کن و کولر گازی و تلویزیون می باشد.

لوازم صوتی تصویری : لوازمی نظیر تلویزیون و سینما خانگی و میز تلویزیون و دستگاه های دی وی دی پلیر و بلوری پلیر و لوازم جانبی می باشد.

  سرمایشی گرمایشی : لوازمی نظیر کولر گازی و بخاری و اسپلیت و را خرید نمایید فقط کافیست که وارد این سایت شوید و سپس از منوی ان وارد قسمت ماشین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات فروشگاه یکنام

محصولات فروشگاه یکنام