مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آذر 1397 ساعت 13:252018-12-04سياسي

بیگدلی: چه بخواهید، چه نخواهید دکتر ظریف محبوب قلوب مردم ایران است


یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس محمد جواد ظریف را موفق ترین وزیر دوران پس از انقلاب دانست و اظهار کرد: چه بخواهید و چه نخواهید دکتر ظریف محبوب قلوب مردم ایران است؛ - به جای تخریب به دنبال مافیای پشت پرده باشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد بیگدلی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (سه شنبه) پس از نطق ابوترابی عضو فراکسیون ولایی گفت: نمی دانم چرا عده ای فکر می کنند که مسئول قربانینان کشتی سانچی ظریف است و عده ای نیز کشتار کودکان مظلوم یمن را بر گردن ظریف می اندازند.

باید به این بصیرت تبریک و احسنت گفت اگر این است بصیرت، مبارکتان باد؟ این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خطاب به کسانی که از تذکر ظریف در مورد پولشویی برآشفته شده اند گفت: مگر سال های سال نیست که مسئولان دیگر درمورد پولشویی، قاچاق و مواد مخدر تذکر می دهند؟ قاچاق پدر این مملکت را درآورده است.

مگر رهبری نفرمودند که متحد باشید و از دولت برخاسته از رای 24 میلیونی حمایت کنید؟ این است اتحاد؟ به جای اینکه از تذکر به شفاف سازی دکتر ظریف برآشفته شویم دنبال پرونده هایی باشیم که مردم را نگران کرده و برایشان مشکل ایجاد کرده است.

وی وزیر امور خارجه را موفق ترین وزیر دوران پس از انقلاب دانست و تصریح کرد: چه بخواهید و چه نخواهید دکتر ظریف محبوب قلوب مردم ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیگدلی: چه بخواهید، چه نخواهید دکتر ظریف محبوب قلوب مردم ایران است

بیگدلی: چه بخواهید، چه نخواهید دکتر ظریف محبوب قلوب مردم ایران است