مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آذر 1397 ساعت 15:402018-12-21سياسي

مهمترین اخبار حقوقی و قضایی هفته گذشته


آزادی پرویز کاظمی، سانحه آتش سوزی در مدرسه ای در استان سیستان و بلوچستان، وضعیت پرونده سکه ثامن، درخواست اعاده دادرسی پرونده باقری درمنی و نکوداشت هفته پژوهش و .

- .

از مهمترین اخبار حقوقی و قضایی هفته گذشته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مشروح مهمترین اخبار حقوقی و قضایی هفته گذشته به شرح زیر است: پرویز کاظمی آزاد شد مهمترین خبر مربوط به روز شنبه- 24 آذرماه - آزادی پرویز کاظمی وزیر رفاه و تامین اجتماعی دولت احمدی نژاد با قرار وثیقه از زندان اوین بود.

20 آبان ماه سال جاری خبری منتشر شد که او با اتهام مالی بازداشت و به اوین منتقل شده است.

کدخدایی: ایرادات شورای نگهبان نسبت به مصوبات Fatf جنبه حقوقی دارد نه سیاسی براساس این گزارش، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان 24 آذرماه در نشست دانشجویی ایران و لوایح چهارگانه (fatf ) در پاسخ به این سوال که گفته می شود بیشترین ایرادات شورای نگهبان به fatf جنبه سیاسی دارد تا حقوقی، اظهار کرد: نباید بگوییم ایراداتی که نسبت به هر کدام از مصوبات 4گانه fatf مطرح می شود سیاسی است بلکه این ایرادات مانند رسیدگی به سایر مصوبات در شورای نگهبان جنبه حقوقی دارد و سیاسی نیست.

منتظری: در هیچ بخشی اجازه اخلال در امر حمل و نقل داده نشود به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور روز یکشنبه -


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین اخبار حقوقی و قضایی هفته گذشته

مهمترین اخبار حقوقی و قضایی هفته گذشته