مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 دی 1397 ساعت 14:162018-12-29ورزشي

برخی عناصر فتنه هنوز مسئولیت دارند/ ماجرای پایین کشیدن تابلوی 9دی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سیّدمحمّد حسینی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح امروز (شنبه 8 دی ماه) در نشست خبری که به مناسبت یوم الله 9دی در خبرگزاری آنا برگزار شد، - عضو هیات رییسه جمنا گفت: برخی از افراد و جریانات در پی این هستند که 9 دی به فراموشی سپرده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سیّدمحمّد حسینی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح امروز (شنبه 8 دی ماه) در نشست خبری که به مناسبت یوم الله 9دی در خبرگزاری آنا برگزار شد، گفت: برخی از افراد و جریانات در پی این هستند که 9 دی به فراموشی سپرده شود.

اخیراً یک مجموعه ورزشی به اسم 9 دی ساخته شده است و قبل از افتتاح، گفته اند تابلوی 9دی را بردارید تا افتتاح شود.

وی با بیان متأسفانه برخی از کسانی که در فتنه نقش داشتند، هنوز مسئولیت دارند، تصریح کرد: ما باید گوشزد کنیم که این نشانه رافت نظام است که آن ها به سمت رسیده اند.

برخی از این افراد در مجلس هستند و برخی دیگر در شورا ها و مدیریت های دولتی هستند و همان برنامه های سال 88 را دنبال می کنند.

حسینی ادامه داد: در فتنه 88 غربی ها و آمریکایی ها در پی تغییر حاکمیت جمهوری اسلامی ایران بودند و این اقدام آن ها برگرفته از تجربه ای بود که در انقلاب های رنگین مانند گرجستان تکرار شده بود و برای این کار به چند ابزار متوسل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی عناصر فتنه هنوز مسئولیت دارند/ ماجرای پایین کشیدن تابلوی 9دی

برخی عناصر فتنه هنوز مسئولیت دارند/ ماجرای پایین کشیدن تابلوی 9دی