مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 دی 1397 ساعت 17:102018-12-29دانش

پیشنهادات حزب ندای ایرانیان برای جلوگیری از تکرار حوادث


حزب ندای ایرانیان، با انتشار بیانیه ای پس از حوادث آتش سوزی در مدرسه زاهدان و واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد؛ پیشنهاداتی برای جلوگیری از این قبیل حوادث ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: مردم شریف ایران هنوز در بهت از دست دادن دانش آموزان مدرسه دخترانه زاهدان بر اثر آتش گرفتن بخاری نفتی بودند که غم حادثه واژگونی اتوبوس جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات بر آن افزوده شد.

بدون شک ضایعه ای با این وسعت، دلایل متعددی از جمله ساخت وساز در مکانی نامناسب، فقدان آیین نامه ایمنی، عدم جذب پیمانکاران مناسب، فرسودگی ناوگان حمل ونقل دانشگاهی، عدم وجود سیستم نظارتی دقیق و قاطع دانشگاه و.

دارد که نیازمند بررسی و کارشناسی دقیق در روزهای آتی است، اکنون فارغ از هرگونه فرافکنی و رفع مسئولیت، باید به دنبال چرایی تکرار این دست حوادث در نظام آموزشی کشور باشیم.

حزب ندای ایرانیان به عنوان حزبی با رویکرد اجتماعی، در یافتن راه حل و پاسخ این پرسش اصرار می ورزد و بر این اساس مسئولان و مدیران کشوری را به ریشه کن کردن مشکلات این چنینی در نظام آموزش وپرورش و نظام آموزش عالی که می بایست حافظ جان سرمایه های انسانی، دانش آموختگان و نخبگان کشور باشد، دعوت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادات حزب ندای ایرانیان برای جلوگیری از تکرار حوادث

پیشنهادات حزب ندای ایرانیان برای جلوگیری از تکرار حوادث