مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 دی 1397 ساعت 19:052018-12-29اجتماعي

کمپین #همه برپا، با شعار کلاس گرم- مدرسه امن آغاز شد


رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از راه اندازی و آغاز به کار کمپین #همه برپا، با شعار کلاس گرم- مدرسه امن با هدف جمع آوری مشارکت مردم نیک اندیش کشورمان به منظور تأمین سیستم های گرمایشی استاندارد مدارس کشور خبر داد.

- کمپین #همه برپا، با شعار "کلاس گرم- مدرسه امن" آغاز شد رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از راه اندازی و آغاز به کار کمپین #همه برپا، با شعار "کلاس گرم- مدرسه امن"با هدف جمع آوری مشارکت مردم نیک اندیش کشورمان به منظور تأمین سیستم های گرمایشی استاندارد مدارس کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا حافظی با اشاره به حادثه آتش سوزی در مدرسه اسوه حسنه در شهر زاهدان که منجر به جان باختن چهار نفر از دانش آموزان این مدرسه شد، افزود: ما در مقابل حفظ امنیت دانش آموزان مدارس حتی در دورترین نقاط کشور احساس مسئولیت می کنیم و از طریق کمپین #همه برپا در نظر داریم تا با جذب مشارکت خیرین و مردم خیراندیش کشورمان حتی با مبالغ اندک، نسبت به استانداردسازی سیستم های گرمایشی مدارس اقدام کنیم و برای همیشه این مشکل مهم را در مدارس کشور برطرف کنیم.

رییس جامعه خیرین مدرسه ساز، ضمن دعوت از خیرین محترم برای پیوستن به این پویش گفت : در کنار ساخت مدارس که یک اولویت اساسی در این نهاد مردمی است، باید به نیازهای ضروری مدارس از جمله است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپین #همه برپا، با شعار کلاس گرم- مدرسه امن آغاز شد

کمپین #همه برپا، با شعار کلاس گرم- مدرسه امن آغاز شد