مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 دی 1397 ساعت 11:452018-12-30سياسي

میرزاده: تخلف آشکار در آتش سوزی مدرسه زاهدان/ مراجع قضایی برخورد کنند


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت که بررسی ها نشان می دهد که در حادثه آتش سوزی دبستان دخترانه اسوه حسنه در زاهدان 100 درصد تخلف شده است و در وقوع این حادثه سهل انگاری آشکار بوده که باید مراجع قضایی به آن رسیدگی کرده و برخوردهای لازم صورت گیرد.

- میرحمایت میرزاده در گفت وگو با ایسنا، در توضیح نتایج حاصله از بررسی عوامل بروز حادثه آتش سوزی در مدرسه ای در زاهدان گفت: در این حادثه آنقدر سهل انگاری روشن است که قابل اغماض نیست و اتفاق رخداده هیچ ارتباطی با بودجه و مسائل مالی ندارد.

وی توضیح داد: حادثه آتش سوزی در مدرسه غیردولتی رخ داده که اگر اعتبار کافی برای تاسیس نداشت اصلا نباید ایجاد می شد و باید درش را قفل می کردند.

چه کسی گفته برای هفت دانش آموز مدرسه ساخته شده و مجوز دبستان بدهند.

وقتی مجوز گرفته و شهریه می گیرند باید نظارت های کافی هم باشد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جمع بندی اظهار کرد: این مدرسه غیردولتی بوده و موظف است از هر جهت امکانات لازم برای آن را فراهم کنند.

از طرف دیگر این مدرسه مجوز نوسازی را نداشته است بدان معنا که در 15 آبان ماه سال جاری به سازمان نوسازی نامه ای مبنی بر نقل مکان به مدرسه جدید نوشته می شود و خواسته می شود آنها از لحاظ ایمنی این موضوع را بررسی کنند، اما بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرزاده: تخلف آشکار در آتش سوزی مدرسه زاهدان/ مراجع قضایی برخورد کنند

میرزاده: تخلف آشکار در آتش سوزی مدرسه زاهدان/ مراجع قضایی برخورد کنند