مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 دی 1397 ساعت 13:402018-12-31سياسي

مسئولان دانشگاه آزاد پاسکاری نکنند/لزوم برخورد با مقصران آتش سوزی مدرسه زاهدان


رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که «کوتاهی مسئولان آموزش و پرورش زاهدان و مدیران و مسئولان مدرسه اسوه حسنه زاهدان در حادثه آتش سوزی محرز است»، - رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که کوتاهی مسئولان آموزش و پرورش زاهدان و مدیران و مسئولان مدرسه اسوه حسنه زاهدان در حادثه آتش سوزی محرز است ، گفت که درباره حادثه دلخراش دانشگاه آزاد مسئولان این دانشگاه پاسکاری نکنند و به دنبال برطرف کردن اشکالات باشند.

محمد رضا عارف در گفت وگو با ایسنا، در توضیح اقدامات کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در بررسی ابعاد حادثه آتش سوزی مدرسه زاهدان اظهار کرد: بعد از بروز حادثه، هیاتی از کمیسیون آموزش سفری به زاهدان داشته و در آن ضمن بازدید از محل وقوع حادثه با مسئولان مربوطه صحبت کردیم بعد از آن یک جلسه در کمیسیون برای ارائه گزارش تشکیل شد.

وی افزود: روز گذشته کمیسیون جلسه ای دیگر را با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار کرد که جمع بندی حکایت از قصور اداره کل آموزش و پرورش دارد.

عارف توضیح داد: طبق گزارش ارائه شده جابه جایی مدرسه بدون اطلاع آموزش و پرورش استان بوده است، جالب اینجاست که ناحیه 2 آموزش و پرورش زاهدان در فاصله 300 متری این مدرسه واقع شده بود، اما اطلاعی از جابه جایی ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان دانشگاه آزاد پاسکاری نکنند/لزوم برخورد با مقصران آتش سوزی مدرسه زاهدان

مسئولان دانشگاه آزاد پاسکاری نکنند/لزوم برخورد با مقصران آتش سوزی مدرسه زاهدان