مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 دی 1397 ساعت 13:452019-01-02فرهنگي

اقدامی برای همه گیر شدن اِلمان های گوهر سنگ های مشهد


دبیر «شهر جهانی مشهد، گوهر سنگ ها» از دعوت هنرمندان برای ارسال آثار محیطی مرتبط با صنایع دستی «گوهر سنگ ها» به دبیرخانه «مشهد؛ خانه بهار» خبر داد.

- دبیر شهر جهانی مشهد، گوهر سنگ ها از دعوت هنرمندان برای ارسال آثار محیطی مرتبط با صنایع دستی گوهر سنگ ها به دبیرخانه مشهد؛ خانه بهار خبر داد.

ملیحه سلطانی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: این فراخوان در کنار فراخوان مشهد؛ خانه بهار منتشر شده است تا شرکت کنندگان به بحث گوهرسنگ ها نیز توجه کنند.

او ادامه داد: سال گذشته ما نیز در فراخوان اصلی حضور داشتیم و آثار مرتبط با شهر جهانی گوهرسنگ ها در چهار میدان اصلی شهر مشهد به نصب و به نمایش گذاشته شد اما امسال در کنار فراخوان اصلی و با هماهنگی دبیرخانه خانه بهار که زیر نظر معاونت فرهنگی و هنری شهرداری مشهد است، فراخوانی هم برای آثار مرتبط با گوهرسنگ های مشهد منتشر شده است.

دبیر شهر جهانی مشهد، گوهر سنگ ها با بیان اینکه همه هنرمندان در سراسر ایران می توانند در این رویداد مشارکت کنند، افزود: چون استفاده از اِلمان های صنایع دستی هر شهرهای جهانی یکی از قوانین شورای جهانی صنایع دستی محسوب می شود، این دبیرخانه نیز در راستای تامین چنین هدفی، این تصمیم را گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامی برای همه گیر شدن اِلمان های گوهر سنگ های مشهد

اقدامی برای همه گیر شدن اِلمان های گوهر سنگ های مشهد