مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 دی 1397 ساعت 12:052019-01-08اجتماعي

فراخوان هلال احمر برای تامین وسایل استاندارد گرمایشی مدارس سیستان و بلوچستان


رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اعلام اجرای طرح «ققنوس» از تمامی هموطنان برای مشارکت در طرح تامین وسایل استاندارد گرمایشی برای مدارس ابتدایی سیستان و بلوچستان دعوت کرد.

- رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اعلام اجرای طرح ققنوس از تمامی هموطنان برای مشارکت در طرح تامین وسایل استاندارد گرمایشی برای مدارس ابتدایی سیستان و بلوچستان دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد نصیری با اشاره به اینکه پس از حادثه آتش سوزی در مدرسه اسوه حسنه زاهدان، رییس جمعیت هلال احمر بر ورود این نهاد مردمی برای کمک به حل این مشکل تاکید کرد، افزود: پس از این دستور دبیرکل و خزانه دار جمعیت برای بررسی میدانی و هماهنگی با آموزش و پرورش استان به منطقه سفر کردند.

بر این اساس هلال احمر مقدمات تجهیز تمام مدارس ابتدایی فاقد سیستم گرمایشی استاندارد این استان را فراهم کرد و بر اساس گزارش های کارشناسی درباره وضع مدارس و نوع سیستم گرمایشی مورد نیاز آنها، اقدامات لازم آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پس از انتشار اخباری از ورود جمعیت هلال احمر به این موضوع، تعداد زیادی از هموطنان، خیران و هنرمندان در تماس با جمعیت هلال احمر خواستار مشارکت در این زمینه شده اند، گفت: تامین و تجهیز تمامی مدارس پیش دبستان و دبستان سیستان و بلوچستان نیازمند عزم ملی است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان هلال احمر برای تامین وسایل استاندارد گرمایشی مدارس سیستان و بلوچستان

فراخوان هلال احمر برای تامین وسایل استاندارد گرمایشی مدارس سیستان و بلوچستان