مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 دی 1397 ساعت 16:152019-01-10سياسي

مروری بر مهمترین خبرهای حقوقی در هفته ای که گذشت


هفته ای که سپری شد همراه با اتفاقات مختلفی در حوزه حقوقی و قضایی بود که در این خصوص مسئولان قضایی و حقوقی نقطه نظرات خود را اعلام کردند، همچنین خبرهای جدیدی در رابطه با پرونده های حقوقی مهم در سطح کشور اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این خبر مروری است بر مهمترین خبرهای حقوقی و قضایی در هفته ای که سپری شد.

سخنگوی شورای نگهبان: فقط دو ایراد CFT رفع شده است اولین خبر مهمی که صبح شنبه -15 آذرماه- منتشر شد خبری از سخنگوی شورای نگهبان بود که در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: از ایرادات مدنظر شورای نگهبان به لایحه CFTفقط دو ایراد رفع شد، اما سایر ایرادات به قوت خود باقی است.

محکومیت شهرام جزایری به حبس پرونده سکه ثامن؛ 250 میلیارد بدهی، صد میلیارد موجودی دادستان تهران هم در اولین روز این هفته گفت: در پرونده سکه ثامن با بدهی 250 میلیارد تومانی، حدود صد میلیارد تومان موجود است.

همچنین عباس جعفری دولت آبادی در حاشیه نشست با رییس اتاق تعاون ایران در رابطه با آخرین وضعیت پرونده شهرام جزایری نیز اظهار کرد: پرونده شهرام جزایری که در یکی از شهرستان ها دستگیر شده بود، چند وقت پیش به صدور کیفرخواست منجر گردید و این فرد در دادگاه بدوی به حبس نسبتا طولانی محکوم شده است، ولی از آنجایی که حکم قطعی نیست پس از قطعیت، میزان آن اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر مهمترین خبرهای حقوقی در هفته ای که گذشت

مروری بر مهمترین خبرهای حقوقی در هفته ای که گذشت