مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 20:562019-01-19سياسي

تصویب طرح جدید دموکرات ها برای بازگشایی دولت آمریکا در هفته جاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه تلویزیونی سی ان ان امروز شنبه در گزارشی اعلام کرد: دموکرات های مجلس نمایندگان امریکا قصد دارند طرحی را در هفته جاری به تصویب برسانند که بر اساس آن به جای تأمین بودجه حدود 6 میلیارد دلاری مورد نظر دونالد ترامپ .

- شبکه تلویزیونی سی ان ان در گزارشی از طرح جدید دموکرات های مجلس نمایندگان خبر داد که در راستای بازگشایی دولت آمریکا در هفته جاری به تصویب می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه تلویزیونی سی ان ان امروز شنبه در گزارشی اعلام کرد: دموکرات های مجلس نمایندگان امریکا قصد دارند طرحی را در هفته جاری به تصویب برسانند که بر اساس آن به جای تأمین بودجه حدود 6 میلیارد دلاری مورد نظر دونالد ترامپ برای تکمیل ساخت دیوار مرزی با مکزیک؛ یک میلیارد دلار به دولت برای تشدید تدابیر امنیتی در مرز ها داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسی ان ان، دموکرات ها در صددند تا با تصویب چنین طرحی، به تعطیلی دولت در آستانه یک ماهگی آن پایان دهند.

یک منبع آگاه حزب دموکرات در این بار به سی ان ان اعلام کرد: یک میلیارد مذکور پس از تصویب می تواند به منظور اتخاذ تدابیر امنیتی لازم در مرز و نیز تأمین بودجه لازم برای قضاتی خواهد بود که قرار است پرونده مهاجران غیرقانونی که از مرز مکزیک به آمریکا بیایند را مورد بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح جدید دموکرات ها برای بازگشایی دولت آمریکا در هفته جاری

تصویب طرح جدید دموکرات ها برای بازگشایی دولت آمریکا در هفته جاری