مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 11:352019-01-20اجتماعي

دخترانی که هنوز در آتش مدرسه می سوزند...


سیما از دختران شین آبادی این روزها حال و روز روحی مناسبی ندارد و به قول معروف در لاک خود فرو رفته و هر چه پدر و مادرش خود را به در و دیوار می زنند و به در وزارت بهداشت و آموزش و پرورش می کوبند انگار نه انگار و روانپزشکی در اختیار این دانش آموزان زبان بسته نمی گذارند.

- همه اینها برداشتی است از گفته های مرادی، پدر سیما، یکی از دختران شین آبادی که در پاییز 91 در یک کلاس درس مدرسه ابتدایی روستای شین آباد از توابع شهرستان مرزی پیرانشهر با آتش سوزی بخاری نفتی کلاس سوخته.

اما خود پدر با اشاره به وضعیت جسمی و روحی دختران و وضعیت درمان دختران دقیقا به خبرنگار ایسنا گفته، روند درمان پیشرفت خاصی نداشته و اکنون دختران از لحاظ روحی روانی در وضعیت نامطلوبی به سر می برند.

کلیه والدین به دلیل نگرانی از آینده دخترانشان بارها از وزارت بهداشت و درمان و وزارت آموزش و پرورش درخواست روانپزشک را داشته اند ولی متاسفانه هنوز اقدام عملی در این زمینه صورت نگرفته است.

پیشرفت کند روند درمانی دختران شین آبادی وی همچنین اضافه کرده، پروسه درمان دختران تاکنون متوقف نشده ولی باتوجه به تورم حاکم بر جامعه و کمبود بودجه اختصاصی برای حل مشکلات پزشکی این دختران، روند درمان با سرعت کمی پیش می رود و پروسه درمان اکنون بیشتر در مرحله جراحی پلاستیک قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخترانی که هنوز در آتش مدرسه می سوزند...

دخترانی که هنوز در آتش مدرسه می سوزند...