مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 بهمن 1397 ساعت 13:152019-01-26سياسي

سومین همایش منادیان غدیر برگزار می شود


سومین همایش منادیان غدیر همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) با حضور مدیران روابط عمومی ها و طلاب حوزه های علمیه در سالن همایش های استانداری اراک برگزار می شود.

- سومین همایش منادیان غدیر همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) با حضور مدیران روابط عمومی ها و طلاب حوزه های علمیه در سالن همایش های استانداری اراک برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از بنیاد بین المللی غدیر سومین همایش تبیینی منادیان غدیر به مناسبت ایام شهادت اولین شهیده راه ولایت و امامت حضرت زهرا سلام الله علیها با حضور مدیران کل روابط عمومی های ادارات استان مرکزی و طلاب حوزه های علمیه استان در سالن همایش های استانداری اراک برگزار می شود.

حجت الاسلام مرادی دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر هدف از برگزاری همایش مذکور را در راستای دوره های غدیر شناسی عمومی و پاسخگویی به شبهات ولایت و امامت اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه مدیران روابط عمومی ها در حقیقت مدیریت کنندگان افکار عمومی در جوامع هستند از این رو لازم دانستیم که ابتدا این مدیران ارزشمند کشور اطلاعات و آگاهی های لازم را در این خصوص دریافت کنند تا بتوانیم با حمایت و پشتیبانی اصحاب رسانه استان کل جامعه هدف را پوشش بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین همایش منادیان غدیر برگزار می شود

سومین همایش منادیان غدیر برگزار می شود