مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 بهمن 1397 ساعت 11:562019-01-27بين الملل

ترامپ و مسئولان کمپینش بیش از 100 بار قبل از تحلیف با روس ها ارتباط داشته اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه نیویورک تایمز در این گزارش نوشته است، دونالد ترامپ، رییس جمهور فعلی آمریکا که در آن زمان نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود، - روزنامه نیویورک تایمز در تحلیلی نوشته، دونالد ترامپ و دست کم 17 تن از مقامات کمپین انتخاباتی و مشاورانش، پیش از تحلیف ترامپ با شهروندان روس و ویکی لیکس یا رابطان آن ها ارتباط داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه نیویورک تایمز در این گزارش نوشته است، دونالد ترامپ، رییس جمهور فعلی آمریکا که در آن زمان نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود، پیش از نامزدی خود در ژوییه 2016 دست کم شش بار چنین ارتباطاتی داشته که یکی از آن ها امضای نامه ای مبنی بر ساخت برج ترامپ در مسکو را شامل می شود.

آراس آگالاروف، میلیاردر روس که همراه با ترامپ میزبان مراسم دختر شایسته در مسکو بوده، بار ها پیش از اعلام رسمی نامزدی او برای انتخابات ریاست جمهوری با او ارتباط داشته است.

همچنین گزارش شده است که امین آگالاروف، پسر آراس نیز چندین بار با ترامپ ارتباط داشته است.

بر اساس گزارش نیویورک تایمز، آراس آگالاروف مدت کوتاهی پس از آغاز انتخابات مقدماتی نامه ای به ترامپ نوشت و طی آن علاقه فراوان خود را به کمپین او ابراز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ و مسئولان کمپینش بیش از 100 بار قبل از تحلیف با روس ها ارتباط داشته اند

ترامپ و مسئولان کمپینش بیش از 100 بار قبل از تحلیف با روس ها ارتباط داشته اند