مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 بهمن 1397 ساعت 13:112019-02-04سياسي

افتتاح مرکز حفظ مجازی قرآن استان گیلان


ساختمان جدید مرکز حفظ مجازی قرآن کریم گیلان هم زمان با چهارمین روز از دهه فجر در رشت افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرزگاری فارس از رشت، ساختمان جدید مرکز حفظ مجازی قرآن کریم گیلان و ستاد راهبری حفظ قرآن کریم شهرستان رشت، صبح امروز در مراسمی، با حضور میر شمس مؤمنی زاده، فرماندار رشت و جمعی از مسؤولان محلی، امروز هم زمان با چهارمین روز از دهه فجر در اداره اوقاف رشت افتتاح شد.

رییس اداره اوقاف شهرستان رشت در این مراسم اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه با اهتمام ویژه، تمامی ظرفیت های موقوفات و بقاع خود را در جهت تحقق بخشیدن به اهداف عالیه نظام ازجمله در امر تربیت قاریان و حافظان به کار گرفته است و مراکز مختلفی در سراسر کشور کار آموزش به ویژه حفظ قرآن را آغاز کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا کریمی با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگ قرآنی افزود: با توجه به عدم وجود امکانات آموزشی یکسان در شهرستان ها، اداره امور قرآنی سازمان اوقاف تصمیم گرفت با تأسیس و راه اندازی مرکز آموزش مجازی قرآن کریم، گامی در جهت توسعه کمی و کیفی فرهنگ قرآنی در استان ها بردارد.

وی با اشاره به افتتاح ساختمان جدید مرکز حفظ مجازی قرآن کریم در رشت گفت: این مرکز از سال 1395 در بقعه آقا سید محمد آخوند مزار آستانه اشرفیه با تعداد معدودی قرآن آموز و دو کارشناس شروع به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز حفظ مجازی قرآن استان گیلان

افتتاح مرکز حفظ مجازی قرآن استان گیلان