مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اسفند 1397 ساعت 11:352019-03-03سياسي

کدام نمایندگان دیگر نمی توانند نماینده شوند


نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، 12 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که کاندیداتوری افرادی که 3 دوره متوالی نماینده مجلس بودند، - نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، 12 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که کاندیداتوری افرادی که 3 دوره متوالی نماینده مجلس بودند، برای دوره چهارم ممنوع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خانه ملت در ادامه نوشت: براساس این مصوبه مجلس، نمایندگانی که در ادوار هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی حضور داشته اند، نمی توانند در انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی کاندیدا شوند.

پس از تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مجلس دهم، این مصوبه را نیز می توان در راستای چالاک شدن دستگاه قانونگذاری در کنار دستگاه های اجرایی و سایرین مورد توجه قرارداد.

نکته حائز اهمیت ان است که طرحان این طرح خود مشمول این قانون خواهند شد که نشان دهنده عزم نمایندگان در چالاک سازی و هموار شدن مسیر ورود جوانان به قوه مقننه است در ادامه، افرادی که مشمول این مصوبه مجلس می شوند، نگاهی می اندازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام نمایندگان دیگر نمی توانند نماینده شوند

کدام نمایندگان دیگر نمی توانند نماینده شوند