مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اسفند 1397 ساعت 11:252019-03-10بين الملل

زنده کردن نقاشی دیواری با واقعیت افزوده


شرکت فیسبوک قصد دارد با استفاده از فناوری واقعیت افزوده، به یک نقاشی دیواری 200 متر مربعی در محل برگزاری فستیوال بزرگ موسیقی جنوب از جنوب غربی (SXSW) جان ببخشد.

- شرکت فیسبوک قصد دارد با استفاده از فناوری واقعیت افزوده، به یک نقاشی دیواری 200 متر مربعی در محل برگزاری فستیوال بزرگ موسیقی "جنوب از جنوب غربی"(SXSW) جان ببخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، با وجود تمام حواشی که فیسبوک را احاطه کرده نباید فراموش کرد که این شرکت هنوز هم کارهای عام المنفعه و سرگرم کننده زیادی برای مردم سراسر جهان انجام می دهد.

اکنون نیز می خواهد یک نقاشی دیواری 200 متر مربعی را با فناوری واقعیت افزوده(AR) به حرکت درآورد.

فیسبوک برای انجام این کار با سازمان های غیر انتفاعی موسوم به HOPE که مخفف کمک به دیگران در همه جا است، همکاری می کند و 15 هنرمند بر روی این نقاشی دیواری عظیم در مرکز شهر آستین ایالت تگزاس کار می کنند.

این نقاشی در حال تکمیل است و طی چند روز آینده افرادی که با آن مواجه می شوند می توانند با استفاده از هدست، واقعیت افزوده حرکت این نقاشی را تماشا کنند.

با اسکن کدهای QR که در قسمت های مختلف نقاشی وجود دارد و با رفتن به قسمت دوربین گوشی از برنامه فیسبوک می توان افکت های مختلف AR را در این نقاشی تجربه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده کردن نقاشی دیواری با واقعیت افزوده

زنده کردن نقاشی دیواری با واقعیت افزوده