مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اسفند 1397 ساعت 11:052019-03-12بين الملل

انتشار اخباری از محاکمه افسران اماراتی در عمان به اتهام جاسوسی


برخی اخبار تایید نشده حاکی از این هستند که مسؤولان عمانی تعدادی افسر اماراتی را به اتهام جاسوسی و نیز دو شهروند عمانی را که با این گروه همکاری می کردند، - برای محاکمه معرفی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت قطری العربی الجدید، المختار الهنایی، روزنامه نگار اماراتی توییت کرد، در دادگاه کیفری مسقط پرونده ای امنیتی مطرح است که در آن پنج اماراتی از جمله چند افسر و نیز دو شهروند عمانی دست دارند و پرونده از حدود سه ماه قبل باز شده و برخی از متهمان آن اواخر نوامبر بازداشت شده و پس از بازجویی آنها به دادستانی کل ارجاع داده شدند.

این روزنامه نگار عمانی در ادامه نوشت، درخواستی را به رییس دادگاه تجدیدنظر مسقط ارائه و در آن برای حضور در جلسات دادگاه ابراز تمایل کردم اما پاسخی به دستم نرسید، جلسات رسیدگی به این پرونده محرمانه طبقه بندی شده و حضور در این جلسات تنها به وکلای مدافع متهمان و نزدیکان آنها محدود شد، در دادگاه گروهی از خانواده متهمان حضور یافتند و تنها به نزدیکان آنها اجازه ورود داده شد.

در توییت های الهنایی، روزنامه نگار و فعال سیاسی عمانی وجود یک گروه جاسوسی تایید شده و آمده است، طبق خبرهای منتشر شده در نوامبر گذشته این گروه از سوی مسؤولان این کشور به رهبری بن مشروم الکعبی، افسر اماراتی و تعدادی از پسرعموهای او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار اخباری از محاکمه افسران اماراتی در عمان به اتهام جاسوسی

انتشار اخباری از محاکمه افسران اماراتی در عمان به اتهام جاسوسی