مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اسفند 1397 ساعت 14:562019-03-13سياسي

آخرین اخبار از تعیین تکلیف پدیده شاندیز/ پرونده پدیده به دادگاه رفت


نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرونده پدیده به دادگاه رفت، گفت: این پرونده از راکدی تبدیل به پرونده فعال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر دقایقی قبل در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: موضوع پدیده شاندیز بعد از پیگیری ها و تلاش های بسیار الحمدالله از یک پرونده راکد تبدیل به پرونده فعال شده است و به همین منظور بیش از 10 جلسه با حضور مسؤولان مختلف از جمله وزیر اقتصاد، استاندار خراسان رضوی، دادستان مشهد، دستگاه های امنیتی و مسؤولان پیگیری مصوبات جلسات شان سه قوه تشکیل شده که به عنوان نماینده مردم مشهد و کلات تقدیر و تشکر می کنم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: تمام همت خود را برای به کار بگیرم تا پرونده پدیده متوقف نشود و فرآیند پیگیری ها استمرار داشته باشد.

وی افزود: در ارتباط با پدیده شاندیز یکی از اولویت هایی که پیش بینی شده، سهامداران به ویژه سهامداران خرد که آسیب فراوانی دیدن با تعیین اولویت به حقوقشان برسند و امروز برای روشن شدن این اولویت ها پارامترهایی را پیش بینی کردند که در اولین اقدام باید پرونده پدیده در دستگاه قضایی تعیین تکلیف شود، روشن نبودن و تعیین تکلیف نشده اند، پرونده پدیده از لحاظ غذایی مانع اقدامات بعدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار از تعیین تکلیف پدیده شاندیز/ پرونده پدیده به دادگاه رفت

آخرین اخبار از تعیین تکلیف پدیده شاندیز/ پرونده پدیده به دادگاه رفت