مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اسفند 1397 ساعت 16:212019-03-15پزشكي

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار: 16 تیم عملیاتی اورژانس در شهریار فعال شد


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار گفت: در روزهای منتهی به پایان سال و در ایام نوروز 16 تیم عملیاتی اورژانس فعال شده است و خدمات لازم را به مردم ارائه می دهند.

- محمدهادی ناصح امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: این 16 تیم عملیاتی در 14 پایگاه اورژانس فعال هستند و با تمامی امکانات آمادگی های لازم برای ارائه خدمات به مردم را دارند.

وی افزود: برخی از آمبولانس های اورژانس نیز در برخی از اماکن پرتردد شهر مستقر شده که در صورت نیاز بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر برسانند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار تأکید کرد: در ایام نوروز نیز تمامی بیمارستان های این شهرستان نیز به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می دهند.

به گفته ناصح همچنین در این ایام نیز 7 مرکز جامع سلامت نیز در ساعات اداری با حضور تیمهای پزشکی آماده خدمات رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه تمامی پایگاه های اورژانس نیز در ایام نوروز فعال است، خاطرنشان کرد: یک پایگاه اورژانس در منطقه باغستان نیز به صورت کمپ نوروزی بوده و با تمامی امکانات خدمات درمانی را به مردم ارائه می دهد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار در ادامه سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال نیز بیان داشت: تمامی نیروها در آماده باش کامل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار: 16 تیم عملیاتی اورژانس در شهریار فعال شد

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار: 16 تیم عملیاتی اورژانس در شهریار فعال شد