مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اردیبهشت 1398 ساعت 00:212019-04-26ورزشي

استان کردستان 4 هزار ,والیبالیست سازمان یافته دارد


رییس هیات والیبال استان کردستان گفت: در حال حاضر در استان 4 هزار ورزشکار والیبالیست به صورت سازمان یافته فعالیت می کنند.

- عطالله حیدری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: ورزش والیبال تقریبا در همه رده های سنی در شهرستان های استان فعال است.

وی افزود: سال گذشته برای ورزش والیبال استان سال خوبی بود چرا که تیم راه یاب ملل کردستان به لیگ برتر والیبال کشور راه یافت.

حیدری خاطرنشان کرد: در سال 97 تیم امید استان از دسته سوم به دسته دوم کشور رسید و تیم نخبگان هم در بخش بانوان چهارم و در بخش آقایان پنجم شدند.

رییس هیات والیبال استان کردستان در ادامه بیان کرد: سال گذشته  پنج نفر از مربیان استان به کلاس های مربیگری بین المللی اعزام شدند و در حال حاضر دو نفر از استان در حال گذراندن دروه مربیگری سطح 2 بین المللی هستند.

حیدری در ادامه گفت: با توجه به یکدلی و هدف مشترکی که با خانواده ورزش والیبال در استان دنبال می کنیم در برنامه داریم که در سال 98 تمامی رده های سنی ورزش والیبال را در استان فعال کنیم.

وی افزود: از اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان هم انتظار داریم بیشتر هیات والیبال استان را حمایت کنند.

رییس هیات والیبال استان کردستان در ادامه خاطرنشان کرد: هفت کانون فعال استعدادیابی در سطح شهر سنندج و چهار کانون دیگر در شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان کردستان 4 هزار ,والیبالیست سازمان یافته دارد

استان کردستان 4 هزار ,والیبالیست سازمان یافته دارد