مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اردیبهشت 1398 ساعت 12:562019-05-02اجتماعي

وجود 56 مرکز نگهداری توانبخشی معلولان بهزیستی در کرمانشاه


مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: 15 مرکز شبانه روزی با نگهداری یک هزار و 46 مددجو و 41 مراکز روزانه با ظرفیت پذیرش بیش از یک هزار و 200 مددجو در استان فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از بهزیستی کرمانشاه، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در با مدیران مراکز نگهداری توانبخشی غیردولتی زیر نطارت بهزیستی، اظهار  داشت: افراد در هر جایگاه، مقام و مسؤولیتی که برعهده دارند 2 نکته مهم را باید در دستور کار خود قرار دهد، ابتدا امید و اتکا به خدا و تلاش برای جلب رضای او و سپس برنامه ریزی و مدیریت صحیح در امورات محوله که مدیران مراکز نگهداری، توانبخشی، بازپروری، آموزشی و رفاهی معلولان و مددجویان نیز باید چنین باشند.

فاطمه رضوان مدنی گفت: بنده به عنوان وکیل مدافع مدیران مراکز نگهداری توانبخشی غیردولتی زیر نطارت بهزیستی، پیگیر مشکلات و مطالبات آن ها از مراجع ذی صلاح در سطوح بالاتر خواهم بود.

وی با اشاره به انجام بازرسی ها و بازدید ها از مراکز نگهداری معلولان، عنوان کرد: هدف این کار مچ گیری نیست، بلکه اصلاح نواقص در راستای رسیدن به شرایط ایده آل است.

نیلوفر اختیاری، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این نشست از وجود 56 مرکز نگهداری معلولان جسمی حرکتی -روانی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: از این تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 56 مرکز نگهداری توانبخشی معلولان بهزیستی در کرمانشاه

وجود 56 مرکز نگهداری توانبخشی معلولان بهزیستی در کرمانشاه